ilsejoris1.reismee.nl

mexico city

Hoi,

Het is nu 23u en zijn aangekomen van toch wel een redelijk zware dag.

Na een nacht goed geslapen zijn we van morgen lekker gaan ontbijtenin la casa de los azuljeros. Heel mooi gebouw dat ingericht is als restaurant.als ontbijt: roerei met tomatensaus en chili en een potje bonensoep!!! Was wel lekker maar heb voor de rest van de dag nie veel meer moeten eten.nog enkele gebouwen bezocht en ook de overdekte markt : san juan. Vooral heeel veel kippen. Met onze gids jonas om 13u afgesproken om deze middag het museum van diego rivera de man van frida kahlo te bezoeken. Dit zijn mexicaanse kunstenaars. Weer een mooi museum. Daarna met de boot gaan varen op het meer en kanalen maar de schipper was zeer onervaren. We zijn dan ook teruggedraaid anders waren we veel te laat voor naar het feest van de doden te gaan. Op deze dag gaat de familie naar de graven van de doden en worden ze versiert. Zeer speciaal en indrukwekkend. Maar heeeel veel volk.unieke ervaring.