ilsejoris1.reismee.nl

chococohuital, pasific cast

Hoi,

Gisterenavond aangekomen na een busreis van 8u aan de pasific coast.we logeren recht aan de lagune in simpele maar propere kamers bij elena. Zij doet dit tesamen met lokale vissers zodat zij een inkomen hebben. Heeel lieve vrouw die ons hartelijk welkom heette met cervezas en hapjes. Veel van de lagune zagen we niet want het was pikdonker.vanmorgen zijn we dan om 6.30u opgestaan om met een boot de lagune op te gaan en vogels te gaan spotten.elena ging ook mee en heeft een beetje haar levensverhaal verteld. zij organiseert 1 x jaar voor het dorp dater dokters komen voor de plaatselijke bbevolking.om 11u zijn we teruggekomen en werd onseten geserveerd. Dit was klaargemaakt door een vrouw van het dorp. Een heel lekkere vis klaargemaakt in een pappillot.daarna zijn we naar de kleuterschool en lagere school van het dorp gereden en kleurtjes en kleurboeken en pennen gaan afgeven. Daar waren ze heel blij mee. Daarna verder doorgereden naar de sumiderocanyon om met een speedboot te gaan varen. Heel indrukwekkend weeral.daarna doorgereden naar san christobal de las casas., een dorp op 2300 meter hoogte en 20 gr verschil.

Grtjs

Ingrid

Amai jullie hebben wel een druk programma he.
Geef achteraf maar eens ne Mexicaanse avond
om al jullie belevenissen te vertellen. ;-)