ilsejoris1.reismee.nl

cuetzalan

Hoi,

Na enkele dagen zonder internet.kan ik terug een verslagje schrijven.enkele dagen geleden hebben we gelogeerd bij boeren in een cooperatieve gemeenschap. Zij doen aan landbouw en veeteelt maar runnen gezamelijk een ecohotel. Veel moet je er niet van voorstellen maar het waren supervriendelijke mensen. Die dag heeft het verschrikkelijk hard geregend en we gingen een oerwoudwandeling doen en naar de paardestaartwaterval. Er gingen 3 gidsen mee. Er werd een koord gespannen in het water voor de veiligheid zodat we niet konden wegdrijven. In de gietende regen hebben we dan een plonske gedaan.ook hebben we reeds een cacao en kaneelplantage bezocht.zo zijn we verder gereden naar de golf van mexico. gelogeerd in het plaatsje laguna verde. Daar hebben we de hele dag op het strand gezeten, goe gezwommen en daar kwamen ze met een kruiwagen vol oesters langs. S avonds ook gegeten op het strand.volgende dag vertrokken voor een rafting naar jalcomulco.. Moesten formulieren invullen ivm onze gezondheid en kregen dan allemaal instructies. Ik kreeg al schrik. Ook ging er een aparte safetykajak mee. maar, het was keitof. een echt avontuur en heel mooi want je vaart dooreen ccanyon.tot morgen zitten we nog in het nevelwoud in een bamboehotel. Het is hier heel vochtig. Kleren geraken moeilijk droog.

Grtjs

Patricia

Ik heb den indruk dat het een zeer avontuurlijke reis is !

Ingrid

Ik denk dat jullie nog een weekje nodig hebben om uit te rusten. Geniet er nog maar van.

lief

menselief - zo'n avonturen - ik denk dat jullie mexico echt gevoeld en gezien hebben

Heidi

Jullie hebben al echt een heel programma gedaan. Tof! Ik ben vooral jaloers op het plonske in de zee en het strand en ook de kruiwagen vol oesters! Njammiie!
Geniet er nog van. Hier giet het van de regen en dit WE wordt het winters, dus bij jullie is het beter zenne!