ilsejoris1.reismee.nl

cantona en malinchevulkaan

Hoi,

Hier nog een laatste kort verslagje.

Vanuit het nevelwoud zijn we een paar dagen geleden vertrokken terug richting mexiccity.onderweg hebben we weer een stop gemaakt om een mooie waterval te bezoeken en een grote archeologische site met pyramides:cantona. Deze was opgebouwd uit lavasteen.eer we er waren was weer een hele expeditie.door de velden, hobbelhobbel. De wegen in mexico zijn zeeer slecht!!..

Ons verblijf wasin bungalows bij een zeer lieve mexicaanse dame. S morgens hebben we een wandeling gedaan naar de san marcostop. Onze gids jonas en tony ebben de malinchevulkaan beklommen. Wij hadden tijdens onze wandeling het gezelschap van de hond van de eigenaaresse. Deze werd aangevallen door 5 bloeddorstige honden van een schaapsherder. Door het geroep van bert zijn ze afgedropen en is het arme beestje gered. Twas helemaal van de kaart.

De volgende dag doorgereden naar de bekendste site van mexico: tetouacan.. daarna nog iets gegeten en naar het vliegveld om onze reisgenoten bea en ludo af te zette. Wat waren zij een toffe mensen! We houden zeker contact. Vandaag nog een dagje mexico city en vanmiddag om 16u terug richting belgie

Grtjs

Heidi

Welkom terug in België!!!