ilsejoris1.reismee.nl

capri en amalfi

Hoi,

Gisteren vertrokken vanuit sorrento.

Via het hotel hadden we een "excursie" geboekt naar capri.

'S morgens kwamen ze ons ophalen met een busje en dan werden we naar de haven gebracht.

Wij dachten dat we met een overzetboot, soort van ferry gingen overgezet worden omdat we die regelmatig zagen varen. Maar dat was niet.

Klein bootje.het is nl zo dat mijn bert zeer vlug zeeziek wordt.

De boot vertrok en wij dachten ook dat hij recht naar capri vaarde. Dit was ook nie waar. De boot vaarde helemaal rond het eiland.

We kregen wel uitleg van een gids die aan boord was.maar daar had bertje nie veel aan, die zag ondertussen groen.

De tocht duurde ongeveer anderhalf uur maar mijn bertje heeft alleen de pot van de wc gezien.

Ik heb ondertussen dan maar mooie fotos van het eiland getrokken.

Aangekomen heb ik hem op een handdoekje gelegd om te bekomen. Ben dan naar de farmcia geggaan om een pilleke.stillan is hij bekomen.we zijn dan ook "nen grote overzetboot" gaan boeken om terug te kunnen. Ook veeland.kort

We hebben capri alleen gezien aan de buitenzijde.